Nog maar 63 dagen - Reisverslag uit El Guincho, Spanje van Sander Vergeer - WaarBenJij.nu Nog maar 63 dagen - Reisverslag uit El Guincho, Spanje van Sander Vergeer - WaarBenJij.nu

Nog maar 63 dagen

Blijf op de hoogte en volg Sander

31 Augustus 2014 | Spanje, El Guincho

Ola!

Excuses voor het late verslag Heb veel dagen achter elkaar moeten werken.

We zijn al weer enkele weken verder en het bevalt nog altijd super.
leer gasten kennen en ga gesprekken aan, elke dag word er om 4 uur gewatervolleybalt dat ik rond kwart voor 4 opbouw er hoeft niemand meer me te nomineren voor een nat pak want die leuke gasten gooien je elke dag zonder pardon het zwembad in wat ik natuurlijk niet erg vind met 31 graden

Ik ben op kamer aan het proberen om de nummers 1tm99 in het frans italiaans spaans en duits te leren dit kan heel erg van pas komen tijdens de bingo waar zo'n beetje iedereen aan meedoet

Op de werkdagen heb ik 2 opties van welke activiteiten ik doe ivm wie er werkt.

Optie 1

11:00-11:45 boogschieten of airgun schieten.

11:45-13:00 Voetbal

13:00-14:00 waterpolo

15:00-16:00 Darten, petanca of pingpong.
---------------------------------------------

Optie 2

11:00-11:45 Aquagym

11:45-13:00 miniclub watergames (meestal waterpolo omdat deze daarna wordt klaargezet voor de oudere.

13:00-13:30 sjoelen / biljarts miniclub

13:30-14:00 sjoelen voor oudere

15.00-16.00 schminken/kleuren in de miniclub

En om 20:30 natuurlijk mini disco.
Elke woensdag wordt er een opblaasbare stormbaan op het water geplaatst waar kinderen en oudere de strijd met elkaar kunnen aangaan op fairplay natuurlijk

• 31 Augustus 2014 - 20:37

Miranda:

He Sander!! Tja 't is maar hoe je het bekijkt "nog maar 63 dagen " pfff. Maar goed zolang jij het maar naar je zin hebt is alles

• 31 Augustus 2014 - 21:35

Miranda:

He Sander !!Tja t is maar hoe je het bekijkt nog maar 63 dagen pfffff maar goed zolang jij het maar naar je zin hebt !!!Ben benieuwd hoe t dinsdag met je nieuwe bewoner gaat !! heb begrepen dat t iemand uit Litouwen is !!! Daar gaat je extra ruimte voor te fitnissen!! maar is natuurlijk wel gezelliger met zijn tweeen!! als je dan toch met verschillende talen bezig bent zal dit ook wel lukken !! mooi dat je je hobby nog hebt kunnen uitoefenen (gamen) bij de Media Markt in Santa Cruz !!mooi toch ! nou zoals altijd opletten en maak er een onvergetelijke tijd van en succes met je stage !!! groetjes pap mam en demi

• 01 September 2014 - 11:01

Hallo Sander

Kort en bondig verslag.
    Hoe zijn de ervaringen met je gasten (kinderen), collega's , verblijf etc.
    Ik mis een beetje de saus over je verslag.
    Heb je al foto's van activiteiten, kamer, collega's etc. etc.
    Leuk dat je de moeite doet om diverse talen te leren.
    ZACV!
    Wat is de inhoud van de mini-disco? (welke liedje

• 03 September 2014 - 23:02

Bedankt voor de foto's
    Ik heb even de monitor van de PC een kwart slag gedraaid om je leuke foto's te bekijken om geen last van mijn nek te krijgen.
    Ik kom van 18-10 tot 27-10 naar Tenerife i.v.m. stagebezoek. Probeer je logboek (POP 1) etc. bij te werken.
    Zal i.o.m. Marivi afspraken maken bij de diverse hotels.
    Tot dan.

• 12 September 2014 - 13:17

Hallo Sander

Jullie zijn nu halverwege de stage. Kun je me antwoord geven op de volgende vragen:

1. Wie stuurt jullie aan op je stage plaats c.q. wie geeft jullie de dagelijkse opdrachten?
    2. Worden de opdrachten dagelijks of wekelijks geëvalueerd?
    3. Hoe vaak evalueren jullie de stage per week/maand?
    4. Wie evalueert met jullie de stage en wie doet de POP 2 op het einde van de stage?
    5. Wie vult de eindbeoordeling in op het einde van de stage?
    6. Wie controleert jullie stage uren en tekent uiteindelijk jullie urentabel zowel die in het logboek alsook de digitale te downloaden urentabel die in december naar het stageburo gaat?
    7. Met welke persoon in jullie hotel kan ik in jouw bijzijn het beste het stage gesprek doen?

Jullie mogen de antwoorden van bovenstaande vragen per PM sturen of via deze website beantwoorden.

Graag voor 17 oktober de vragen beantwoorden i.v.m. het stagebezoek per 20-10-2014.

Bedankt voor jullie medewerking

Dhr.Segers.