eerste dagen op Tenerife! - Reisverslag uit El Guincho, Spanje van Sander Vergeer - WaarBenJij.nu eerste dagen op Tenerife! - Reisverslag uit El Guincho, Spanje van Sander Vergeer - WaarBenJij.nu

eerste dagen op Tenerife!

Blijf op de hoogte en volg Sander

20 Juli 2014 | Spanje, El Guincho

Hola!

Afgelopen vrijdag zijn we dan eindelijk na een vertraging van 3 uur aangekomen op Tenerife.
Marivi stond ons al op te wachten en heeft ons naar onze hotels gebracht,
Eenmaal daar aangekomen (12 uur)werd ik hartelijk ontvangen door de receptioniste en voorgesteld aan de baas van het animatieteam.
Diezelfde avond ben ik nog met een aantal collega's naar veronicas geweest om wat te drinken .

Zaterdag heb ik Las Americas verkent en de nodige uurtjes in de McDonald's besteed, in de avond ben ik naar Costa Adeje gelopen waarna ik meer moe was van de Spanjaarden die mij om de 10 meter een zonnebril wouden verkopen dan van het lopen waarna we een drankje hebben gedaan met Marivi en de rest van de stagaires.

Maandag gaan we dan eindelijk beginnen met het werken in onze hotels

Ik hou jullie op de hoogte!
I

  • 20 Juli 2014 - 21:42

    Miranda:

    Oh leuk om dit te lezen zo !!! Succes met je eerste werkdag morgen !!!! We lezen schrijven of bellen of Skype wel weer!!!! Gr van ons allemaal

  • 20 Juli 2014 - 21:56

    Karin:

    Hey die sander,
    heel veel suc6 morgen met je 1ste werkdag.
    groetjes uit playa doospel, ook van ome jan.
    De juupjes afgelopen woensdag smaakten lekker...(code rood) haha

  • 21 Juli 2014 - 16:30

    Dhr.Segers:

    Hoi Sander.

    Jammer van de vertraging maar ja dat is OV.
    Je hebt Veronicas 1,2 en 3 al leren kennen zo te lezen.
    Ik denk dat je daar wel vaker gaat komen.
    De groetjes aan Marivi en de andere SpoReTo studenten.
    Succes vandaag met de echte start

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, El Guincho

Tenerife

18-7-2014 vertrek tenerife Stage

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

only 42 days left.

31 Augustus 2014

Nog maar 63 dagen

12 Augustus 2014

de tijd vliegt!

27 Juli 2014

First week!

20 Juli 2014

eerste dagen op Tenerife!
Sander

Dit is de "waarbenjijnu" van Sander Vergeer, hier kun je verslagen vinden van al mijn activiteiten gedurende mijn stage in tenerife.

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 4359

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 02 November 2014

Tenerife

Landen bezocht: