de tijd vliegt! - Reisverslag uit El Guincho, Spanje van Sander Vergeer - WaarBenJij.nu de tijd vliegt! - Reisverslag uit El Guincho, Spanje van Sander Vergeer - WaarBenJij.nu

de tijd vliegt!

Blijf op de hoogte en volg Sander

12 Augustus 2014 | Spanje, El Guincho

Hola!
(Aangepast verslag de app had maar de helft opgeslagen)

Aankomende vrijdag zijn we dan al 4 weken in Tenerife en het bevalt me super!
De tijd gaat hard als je het leuk hebt.

Vorige week zaterdag Ben ik van mijn hotelkamer naar een personeelskamer gegaan (was voorheen geen plaats).
Het is natuurlijk niet zo netjes als de hotelkamer maar ik redt me er wel.
Ben nu ook mijn eigen wasjes aan het draaien. (Mam, voor de duidelijkheid dit gaat thuis niet gebeuren)

Verder is het werk ongeveer elke dag het zelfde.

Ik "werk" nu van;
11 tot 2
2 tot 3 pauze
3 tot 4
4 tot 8 pauze

In de avond met minidisco worden ook veel liedjes gebruikt die we al vaak op school hebben gedaan en probeer ik met gasten een gesprek aan te gaan om hier en daar een woordje Spaans mee te pikken wat toch best moeilijk is!

Ik probeer volgende week weer een verslagje te plaatsen!

Bedankt voor het lezen!

Adiós!

  • 12 Augustus 2014 - 22:29

    Miranda:

    Ik hoop voor mij dat de andere maanden net zo snel gaan !! Maar zo te horen mag t voor jou nog wel langer duren !! Fijn dat je t zo naar je zin hebt !! Geniet van je werk en zeker je vrije dagen !!! ( en de was daar hebben we t dan wel weer over)

  • 15 Augustus 2014 - 14:14

    Dhr.Segers:

    Hoi Sander

    Een van de doelstellingen van stage is zelfstandiger te worden. Dus:
    Ben nu ook mijn eigen wasjes aan het draaien. (Mam, voor de duidelijkheid dit gaat thuis niet gebeuren)
    Ook thuis hiermee vooral doorgaan. Zijn er al foto's???

  • 26 Augustus 2014 - 16:31

    Dhr.segers:

    ik kijk al uit naar het volgende verslag????

    Foto's

    Volgende verslagen iets meer body en inhoud graag.
    Wat doe je?
    Met wie?
    Welke verschillende activiteiten?
    wat heb je ervan geleerd?
    welke sociale activiteiten?
    Omgang met gasten, kinderen, collega's etc?
    Foto's

    Steek hier iets meer werk in

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, El Guincho

Tenerife

18-7-2014 vertrek tenerife Stage

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

only 42 days left.

31 Augustus 2014

Nog maar 63 dagen

12 Augustus 2014

de tijd vliegt!

27 Juli 2014

First week!

20 Juli 2014

eerste dagen op Tenerife!
Sander

Dit is de "waarbenjijnu" van Sander Vergeer, hier kun je verslagen vinden van al mijn activiteiten gedurende mijn stage in tenerife.

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 4340

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 02 November 2014

Tenerife

Landen bezocht: