First week! - Reisverslag uit El Guincho, Spanje van Sander Vergeer - WaarBenJij.nu First week! - Reisverslag uit El Guincho, Spanje van Sander Vergeer - WaarBenJij.nu

First week!

Blijf op de hoogte en volg Sander

27 Juli 2014 | Spanje, El Guincho

Hola,

Na afgelopen maandag mijn papieren in orde te hebben gemaakt en mijn NIE nummer in bezit heb, kreeg ik te horen dat ik pas woensdag hoefde te beginnen.

Dinsdag ben ik met Ruyman (regelt administratie) naar de bank geweest om een nieuwe bankpas aan te vragen omdat ze mijn pas niet kende.
Daarna heb ik kennis gemaakt met het animatie team van het hotel.

Woensdag ben ik begonnen met "werken" en zoals mij eerder was verteld, het voelt niet als werken je doet de zelfde activiteiten als de mensen die vakantie hebben alleen begeleidt jij de groepen.

Donderdag en vrijdag heb ik de eerste rondjes om het zwembad gemaakt om mensen op te trommelen voor de activiteiten en elke avond om 10 uur is er een ingehuurde show die je kunt bekijken.

Zaterdag heb ik voor het eerst de miniclub gedaan het zijn eigenlijk de zelfde activiteiten maar dan voor kinderen, na elke activiteiten hebben we een winnaar die in de avond na de mini disco een diploma ontvangt

And today is my day off!

Sooo

Ciaooo

  • 27 Juli 2014 - 17:05

    Miranda:

    He Sander, ze houden je goed bezig daar!! Mooi toch !!dan vliegt de dag zo voorbij maar ja zoals jezelf zei: t voelt als op vakantie zijn !! Mooi toen je belde mam hoe moet ik t met de was doen ? Ook dat komt goed !! Nou een geweldige week daar weer! En we houden contact !! Gr Pap Mam en demi en je PlayStation!!

  • 28 Juli 2014 - 19:37

    Dhr.Segers:

    Hoi Sander

    Knap dat je in je eentje daar stage loopt.
    Dat jij je werk ziet als vakantie is alleen maar een compliment dat je je daar op je gemak voelt.
    Een van de eerste stagiaire die op Tenerife stage liep zei destijds al: Meneer dit is geen werken dit is gewoon leuk.
    Doet het animatie team zelf ook shows?
    Welke miniclub liedjes doen jullie in jouw hotel?
    Graag ook foto's van je "werk" en werkplaats/vakantieplek

  • 05 Augustus 2014 - 19:33

    Anny Grommen:

    Hoi Sander,
    En hoe bevalt het je daar? Zo te lezen gaat het allemaal goed.
    Hier is het ook een beetje Tenerife wat betreft de temperatuur.
    Ik wens jou nog heel veel plezier met je stage.
    Groetjes van de buren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, El Guincho

Tenerife

18-7-2014 vertrek tenerife Stage

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

only 42 days left.

31 Augustus 2014

Nog maar 63 dagen

12 Augustus 2014

de tijd vliegt!

27 Juli 2014

First week!

20 Juli 2014

eerste dagen op Tenerife!
Sander

Dit is de "waarbenjijnu" van Sander Vergeer, hier kun je verslagen vinden van al mijn activiteiten gedurende mijn stage in tenerife.

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 4339

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 02 November 2014

Tenerife

Landen bezocht: